Schimbare de subiecte

Cred ca ar fi cazul sa renunt si eu la traditionalul copy-paste pentru niste articole pentru blog. Ce-i drept, orice prost poate sa ia un text de undeva si sa-l puna pe blog-ul sau, insa este o arta sa scrii ceva de la tine si celorlalti sa le placa, sau macar sa iti dea idei pentru a-l face mai interesant. Probabil ca multi veti rade citind aceste randuri, sincer nu imi pasa si toate respectele pentru cei care apreciaza cea ce eu incerc sa fac aici; dupa cum am citit pe un blog , citez „La urma urmei, de ce s-a varsat sange in decembrie ’89? Pentru libertatea cuvantului, printre altele.http://www.hi5.com/friend/profile/displayJournal.do?ownerId=45604644 (Link-ul pentru citatul de mai sus. )Cu toti sunteti bineveniti sa comentati acest articol, fie ca vorbiti de rau fie ca vorbiti de bine. Nu credeam ca poate sa aiba un efect asa de mare asupra mea, insa imi dau seama ca scriind ceva de la tine, te relaxeaza, te face mai linistit, mai increzator in fortele proprii, si sunt sigur ca , cu totii avem nevoie de asta. No eu v-as mai scrie, ca imi sunteti dragi da am si alte treburi de facut. Astept pareri, opinii, sugestii, orice lucru care mi-ar da un impuls spre a continua.

Lasă un răspuns

