Semnul :) a implinit 25 de ani

Plictisit de aceleasi chestii de pe „ordinatorul” meu, mi-am aruncat ochii asupra unui articol si iata ce am descoperit: ca ieri (pe data de 20 sep.) s-au implinit 25 de ani de cand semnul „:)” a fost folosit pentru prima data intr-un mesaj pe calculator. Inventatul acestui semn este profesorul american Scott Fahlam. Va dati seama ca semnul asta este mai batran decat multa lume care-l foloseste. Eu nu ma bag, pentru ca mai nou is cu :)) si cu =)) dar decat :(( sau😦 prefer🙂 …asa ca sa ne traiesti smiley draga si la multi ani.🙂

Lasă un răspuns

