Noutati inainte de Craciun !

Heya lume. A trecut ceva timp de cand nu v-am mai dat ceva interesant de citit sau urmarit (nu ca acest articol ar fi😀 ) si ma gandeam ca pentru inceput sa va mai pun la curent cu viata mea (in caz ca sunteti interesati (daca nu…mergeri la articolul urmator de pe acuma:) ) ) . Noutati: suprapunerea concediului cu vacanta de la facultate (se intampla o data pe an, deci PARTY). Apropo de party, a fost Christmas Party la noi la Aesculap, si a fost (vb lui Barney: IT WAS LEGENDARY) (Carmen, daca citesti asta, cred ca imi vei da dreptate).In rest, nimic deosebit, astept ca tot copilu’ sa ninga insa se pare ca nu am noroc avand in vedere incalzirea globala si bla bla…

In alta ordine de idei, imi asteptam in careva zi parinti sa faca cumparaturile (nu dau numele Hypermarketului), la Plus, stateam pur si simplu in masina si ascultam (nu dau numele radioului) Radio ZU, cand vad in fata ochilor o femeie/fata/copila blonda ce vine si parcheaza drept in fata intrarii magazinului. Fara nici o jena sa da jos din masina, pac pac cu cheile si intra in magazin. Am ramas mut sa vad cate nesimtire pe romanaul nostru in ziua de azi. (I mean….damn). Nu cred ca mai are rost sa precizez ca a mai venit un taran cu Dacia si a parcat langa ea. (Tipa avea un VW Shahaharan sau cum i-o zice).  Si legat de uimire am mai citit o chestie super tare despre un deputat care are: nu 1, nu 2, nu 109 case…ci 1603. click aici daca v-am facut curiosi. Cam atata pentru acuma. Peace out.

Lasă un răspuns

