…revenire…

Am revenit pe wordpress dupa o perioada (ce.i drept cam lunga) in care principalul motiv pentru care n-am scris e acela ca am uitat parola ( L-) me). N-am urmat demersurile necesare in vederea recuperarii parolei, am dat vina pe cei de la wordpress in loc sa ma uit pe mail la spam. Se intampla.

Ca si prim articol al revenirii mele, ma gandeam sa va surprind cu un studiu al britanicilor care neavand ce face s-au hotarat sa interogheze 2000 de oameni (britanici binenteles)…si care in urma acestui studiu au tras urmatoarele concluzii: Barbatii prefera ca partenerele lor sa miroasa a carne, lotiune de bebelus sau ruj (top 3), iar femeile prefera ca masculii sa emane miros de piele (wtf?!), benzina(seriously?) sau vopsea(come on…). Si din partea barbatilor si din partea femeilor (britanici binenteles) ma asteptam la astfel de raspunsuri dar chiar asta m-au surprins si pe mine.

Si un articol frumos si serios care mi-a placut este urmatorul:

click.

Lasă un răspuns

