Un nou studiu … pentru seara.

Si pentru ca ziua sa se termine la fel de bine precum a si inceput, curiozitatea si plictiseala m-a impins spre descoperirea a inca 2 studii geniale. Primul ne zice ca statul pe scaun poate ucide. Total de accord, insa completata de ideea ca „persoanele care stau pe scaun timp de 11 ore prezinta un risc crescut de a muri in urmatorii 3 ani, indiferent daca are un stil de viata activ sau nu” mi se pare o aberatie. De data asta plictisitii savanti din Sydney ne dau aceasta veste. Cu totii stim ca munca de birou creste riscul afectiunilor cardiovasculare, si ca RO. este printre fruntasele tarilor cu astfel de probleme, dar e deplasat sa zici ca mori in 3 ani daca stai 11 ore la birou. Sa fim seriosi! In cazul asta ar fi trebuit sa fiu mort de vreo 2-3 ani. And yet i.m still alive…or maybe my time is coming.😛

Alta descoperire surprinzatoare ne zice ca persoanele care mananca ciocolata frecvent sunt mai slabe. Sincer, nu stiu pe care persoane o facut testul (americanii de data asta), dar parerea-mi proprie si persoanala si foarte putin logica, imi zice asa: Ciocolata = calorii. Calorii multe = burta & fund (si solduri..rarely boobs.) So … good luck trying to prove otherwise. Sa-mi vina mie un cercetator american sa-l indop cu ciocolata Novatini cu capsuni (recenta castigatoare al altui studiu – drept cea mai naspa ciocolata de pe piata) si daca vad ca e tot slab, atunci o sa cred.  Until then, keep it real, and don.t let the „news” take over your head. Sa inchei intr-o nota vesela, inspirat de o afirmatie din studiu de mai sus: „„Ciocolata este leguma mea preferată”, afirmă Dr. Golomb” mi-am gasit si eu un nou motto: „Zacusca este frucul meu favorit!” P.s. Incercati-l cu frisca, pentru o senzatie de durata…

Lasă un răspuns

