Le Valentin’s Jour !

Ia ca mi-am gasit un nou motiv sa arunc cu cuvinte pe blogul asta: Valentine’s Day. Stiu ca e un subiect foarte discutat si bagat pe gat de radio, tv si newsletter-uri  asa ca o sa o tin scurt si la obiect: eu mi’s impotriva lui. In primul rand ca nu ne apartine, avem dragobetele si ar trebui promovata mai eficient sarbatoarea noastra (asta daca tot e sa facem dintr-o zi oarecare o sarbatoare). Doi la mana, nu cred ca e nevoie de o zi speciala in care sa-i declari iubirea unei persoane de sex opus (sau mai nou de acelasi sex); daca 363 de zile pe an esti un porc si doar de sf. valentin si de aniversare iti amintesti sa ii duci flori si cumperi ciocolata atunci, jos palaria Mister Gentleman. Poti sa faci un gest frumos chiar daca e 13 iulie, 4 sept ori 5 sept. Nu trebuie sa astepti o sarbatoare. 3 la mana, o fata cu capul pe umeri n-ar trebui sa aiba pretentii de la ziua asta, si sa se bucure chiar daca primeste o petala uscata de trandafir si o declaratie sincera si simpla. (cel putin eu asa vad, si las fetele materialiste in compania celor care isi permit sa cheltuie o gramada de bani pentru un interes carnal). Alt motiv pentru care m-am saturat sa tot aud de „sarbatoarea” asta e influenta si presiunea Zeului Media. Tv, radio, net, peste tot auzi de cadouri, promotii, iubire and crap. Nu sunt impotriva lor, dar luate separat si nu de obligatia unei zile sau eveniment. Eu am ajuns sa astept mijlocul lui februarie pentru minunatul All Star weekend in NBA, care pe langa toata comercialitatea lui, in fiecare an ofera un spectacol pe cinste. „Ce ?! Iti place mai mult un meci de baschet al americanilor decat o zi speciala tot a americanilor ? Esti nebun ?! ” … Sue me ! Am si eu scheletii mei legat de ziua de 14 febr. si clar ca doar un eveniment urat putea sa ma  arunce in atitudinea asta anti-sf-valentin. But hey ! we’re all damaged people and whether you accept it or not each of us have our own „midgets”.

P.s. Pentru indragostitii care sarbatoresc ziua, distractie placuta si voie buna, sa fie intr-un ceas bun si sa va iubiti mult. Pe bune !

 

Lasă un răspuns

