O data pe an …

Ia ca a venit din nou momentul acela „special” in care imi aniversez ziua de nastere. Personal imi place sa.l numesc ziua in care am mai facut o rotatie in jurul soarelui (think about it ! ); e mai accurate & mai geek formularea asta, and that’s why i like it. Am renuntat de ceva vreme sa fac mare eveniment din aceasta zi. Nu mi se potriveste. O consider o zi obisnuita. Varsta e irelevanta oricum. Unii sunt tineri la 90 de ani, altii sunt batrani la 18. Timpul este un concept inventat de om.

In alta ordine de idei, n-am inteles niciodata ideea de cadou. Un cadou nu e un cadou ci este o obligatie, ca la randul tau sa oferi persoanei care ti l-a daruit un obiect de aceasi valoare si care sa reprezinte gradul de prietenie existent. Singurele care mi se pare ca au sens, sunt cadourile de la parinti (ori simbolice, ori utile), insa si acestea pana la o varsta. Genul de cadouri, „ai trecut bacu’, uite o masina ! „, „ai intrat la facultate, uite un apartament in bucuresti !” mi se par total deplasate; e normal sa faci lucrurile astea si chiar indicat (asta daca tintesti mai sus de a fi o epava pentru societate). Nu e cine-stie-ce realizare mareata. „Ai luat locul 1 la olimpiada de matematica ? da, intr-adevar meriti o atentie !”.

De asemenea sunt de parere ca, cadourile ar putea fi inlocuite de Random Acts of Kindness, atat pentru prieteni cat si pentru necunoscuti. Are un impact mai mare decat un obiect scump, decorativ sau consumabil.  Ce-i drept ca nu ramane peste ani, dar pentru persoanele non-materialiste, n-ar trebui sa fie o problema. Remember: „Oamenii vor uita ceea ce ai spus, oamenii vor uita ceea ce ai facut, dar nu vor uita ceea ce i-ai facut sa simta!”. Daca imi doresc ceva ne-palpabil de ziua mea, e ca aceste acte aleatorii de bunatate sa inlocuiasca cadourile. Spre deosebire de cadouri, sa nu vina o data pe an, sa vina de fiecare data cand simti nevoia si cand poti face o bunatate, neconditionat si fara sa astepti ceva in schimb. Prietenii iti sunt prieteni si cu si fara cadouri. Alta este unitatea de masura a prieteniei. Faptul ca avem ocazia sa socializam deschis si fara interese, doar de dragul conversatiei si al emotiilor pozitive, pentru mine este rasplata suficient de mare. (thank you for this, guys !)

P.S. Va multumesc sincer celor v-ati facut timp de o urare sau de un mesaj, apreciez gandurile voastre. Multumesc si celor care citind randurile astea isi vor aduce aminte.🙂

Lasă un răspuns

