Hobby-uri

Toata lumea stie ca Decembrie e luna cadourilor si implicit a ocazilor perfecte de a socializa, schimba daruri, minuni dinastea. Una dintre aceste ocazii este Secret Santa. Nimic rau in asta. Aceasta activitate presupune schimbarea unor cadouri simbolice intre persoane aleatorii pe baza unor informatii simple si de baza. (in cazul asta: hobby-uri). Again, nimic rau in asta. Piticul care il am eu insa este legat de punerea in cuvinte a acestor hobby-uri. Pentru mine, hobby inseamna o activitate care iti face placere si care o faci cu drag. Exemplu de hobby: citit, inot, gatit, shopping etc ( activitati ! ). Descriere de hobby de genul: muzica, sport, fotografie, IT pentru mine reprezinta un domeniu mai repede decat o activitate. Sa ascult muzica, sa privesc/realizez fotografii, sa ma uit/sa joc fotbal, volei etc, mi se par activitati. Tablouri, pisici, IT, coffee,  eu le consider interese mai repede decat hobby-uri. E doar piticul meu ca aceste lucruri sa aiba logica si sens si sa fie exprimate corect in limba romana (asta ca sa n-o omoram cu totul … ) ? Nu vreau sa fiu rautacios, si cine are urechi (ochi) de auzit (vazut), s-auda (sa vada).

 

Mi-a fost atrasa atentia asupra faptului ca nu este corecta exprimarea „persoane aleatorii” si ca formularea corecta ar fi „persoane aleatoare” (ceva legat de adjectiv, adverb, feminin si masculin, declinari si dictionare). Fac aceasta precizare pentru a nu fi in contradictie cu ideea de mai sus  „… ca aceste lucruri sa aiba logica si sens si sa fie exprimate corect in limba romana  …” si pe aceasta cale, va rog sa imi scuzati greseala.🙂 Ah, si multumesc persoanei care mi-a atras atentia ! Frumos (si corect) din partea ta.

2 thoughts on “Hobby-uri

Lasă un răspuns

