Old songs.

N-am stat niciodata sa ma intreb de ce unele melodii au asa mare impact asupra noastra si ne pot trece dintre stare in alta cu atata usurinta. N-am facut asta pentru ca ma bucuram de noua stare in care ma gaseam, uitam de cea in care am fost si nu mai era un subiect care sa imi merite atentia. Astazi, cu o melodie in surdina si cu un gand fulgerator, am asociat aceasta stare de bine si de relaxare cu copilaria. Perioada inocenta in care descopeream muzica buna. Fie de pe caseta, fie de la radio, fie la prieteni … era ceva nou, era ceva unic si era ceva placut. E drept ca din toate melodiile care le-am ascultat atunci doar cateva s-au pastrat vii in mintea mea. Acum de fiecare data cand le ascult, (sau unele asemanatoare), involuntar, desi uneori voit, ma intorc in acele timpuri simple, lipsite de responsabilitati si ganduri negative, unde cele mai importante intrebari erau: „De care inghetata vreau ? In care parc merg sa ma joc ? Oare unde am lasat jucaria x ? ” Pentru mine, e tocmai aceasta nostalgie a vremurilor trecute care imi da starea de bine. Melodiile noi nu au acelasi impact. Exceptand cele comerciale care promoveaza non-valori, sunt putine cele care reusesc sa se ridice la emotia creata de cele vechi. Gusturile nu se discuta … dar sunt discutabile. 🙂
Anyway here is one of my favorite all time songs:

Lasă un răspuns

