Ganduri imprastiate la sfarsit de an.

Intr-o ordine aleatorie, las scrise o parte din gandurile actuale pentru a face loc altora. So, randomly:

– Faptul ca am un aparat foto, nu ma face fotograf si nici nu ma consider a fi unul. Is un copil cu o jucarie noua care se distreaza/enerveaza experimentand iar din pozele reusite stocate in mediul online, mai caut o parere, o idee, o sursa de inspiratie sau o critica constructiva.

– Status-uri, poze, videoclipuri, stiri, articole sau orice alte chestii impartasite pe facebook sau pe blog, nu sunt pentru likeuri sau pentru pentru a ma simti mai bine, cautand aprobarea unor persoane. Postez ca sa ma eliberez de unele suparari sau frustrari, sa imi amintesc de o chestie cand ajung acasa, sau pentru ca unele lucruri le consider dragute si interesante si merita sa fie impartasite. Unora le vor place, unora nu, fiecare cu gusturile si pareriile sale. De asemenea wall-urile de pe facebook mi se par a fi precum CV-ul unei persoane. Cu cat arata mai bine si e mai ingrijit, cu atat parerea mea despre o persoane e mai buna. Sunt adeptul postarilor proprii, (cu exceptii, binenteles) nu al celor mai random lucruri de pe diverse pagini sau de la diversi oameni. Prefer 10 poze/statusuri simple si scurte decat 10 persoane sa share-uiasca acelasi lucru.

– Concursul cluj.com. N-am promovat de la inceput pozele inscrise in concurs, ci le-am lasat sa vad daca le place oameilor care viziteaza siteul inainte sa caut likeuri. S-a adunat un numar impresionant (pentru mine) si pentru asta: thank you guys for every single one of your likes. Din pacate n-am prins topul, a fost o persoana inscrisa cu 2 poze care a castigat 2 locuri din cele 3, lucru care mi s-a parut putin nedrept. Dar, n-au castigat nici pozele fruntase cu likeuri, motiv pentru care un pic de karma a fost in concursul asta.

– Anul care se termina, a fost unul in care cea mai mare parte a lui am petrecut-o aici in cluj. Am intalnit foarte multi oameni noi, oameni deosebiti, placuti, sinceri si in preajma carora e o adevarata bucurie sa iti petreci timpul. Pe bune, nici nu stiti cat de mult inseamna asta pentru mine. Cu persoanele care le-am lasat acasa, am incercat sa pastrez legatura cat am putut de mult si intr-o mai mica sau mai mare masura, am reusit asta. O sa ma straduiesc mai mult anul care vine. Si pentru oamenii de acolo si pentru cei de aici, va multumesc ca existati si ca intentionat (sau nu :D) imi faceti viata mai frumoasa.

– Anul acesta am reusit sa imi implinesc niste vise (mai vechi si mai noi), sa imi duc niste planuri la bun sfarsit si in proportie de 95% totul s-a intamplat cum am visat/planuit. Asta imi da speranta si curajul ca anului viitor ii atribui niste planuri mai mari si mai indraznete. Cu concediul inceput si cu mintea dornica de alte provocari, incet-incet fac planul. Abia astept sa vad cum se aseaza piesele acestui puzzle.🙂

 

Ganduri mai am insa nematerializate in cuvinte inca. Articolul si-a atins tinta si unde am inceput sa scriu cu emotii negative, am terminat in a fi intr-o dispozitie buna. Si in ultimul rand, inchei prin a va ura un sfarsit de an minunat alaturi de cei dragi, plin de momente minunate si de neuitat, Craciun fericit, un an nou fericit cu toate cele bune ! 🙂

 

Lasă un răspuns

