entry two

In primul entry din noua categorie am povestit un pic despre cum a inceput totul, actiunile ce au urmat si implinirea a doua din cele trei obiective propuse. Mai ramanea unul singur, si cel mai important. Motorul. Cu o toamna si o iarna intre mine si noul sezon aveam mult timp care nu stiam cum sa petrec sa treaca mai repede. Am inceput sa citesc mai multe despre motoare ca sa pot face o alegere cat mai corecta. In toamna, top 5 arata astfel: Bandit, Hornet, SV 600, Monster, ER-5/CB500. Cu primele doua motoare, am facut cate un poster micut si mi le-am lipit pe perete.   (Cateva luni mai tarziu, frustrarea ca nu eram pe directia planurilor mele m-a facut sa le iau jos si sa le arunc la gunoi, dezamagit). In ianuarie, topul s-a schimbat, iar primele doua pozitii erau impartite de CBR F4 si ZX6R. Apoi urma Hornetul si Banditul.

Socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ, asa ca planul meu de a-mi lua motor in luna martie sau aprilie a fost dat (in bine) peste cap. In februarie am vazut un anunt pentru un ZX6R. Dupa vreo saptamana de cochetat cu ideea, ma hotarasc sa sun, sa intreb daca mai e valabil. Mai era. Joi am sunat, si urma ca luni sa merg sa dau avansul. Pe cand ajung, surpriza … a fost vandut sambata. Ma mai invart pe acolo uitandu-ma la ce motoare mai aveau, si la cele sosite in acea zi. Cu coada ochiului am vazut un Hornet, insa nu eram prea hotarat sa il cunosc. Asa ca dam o tura pe la depozit unde mai aveau cateva modele, le studiez, pun ochii pe un SV, dar la fel de nehotarat. Ne intoarcem inapoi la magazin, unde intreb intr-un final detalii despre Hornet. Le primesc, raman placut surprins si dupa o scurta conversatie cu Andrei, ma hotarasc sa dau avansul. Nu eram foarte entuziasmat, pentru ca nu realizam inca ce se intampla, urma o seara aglomerata iar oboseara era deja prezenta. Dar eram intr-o stare de multumire. Plecam de acolo cu doua stari diferite: Andrei foarte entuziasmat si fericit (cum ar fi trebuit eu sa fiu) iar eu cu gandul la seara ce urma si planurile de a-l aduce acasa. Vai, daca stiam atunci ce va urma …😀

1689953_

Lasă un răspuns

