Tranzitia gand-monitor si planul.

In fiecare zi mi se ivesc ocazii noi pentru a invata sau aprofunda unele lucruri, insa cam tot de atatea ori le-am ignorat sub vreun pretext fals sau logica puerila. Astazi pun in cuvinte o parte din aceste ganduri. Am aflat despre mine ca incep cu entuziasm multe activitati insa dupa putin timp le abandonez cu o usurinta nebanuita; exact ca un copil care se plictiseste de o jucarie noua. Ca norocu’ ca nu’s singurul cu astfel de deficiente de atentie si exista solutii. However, tot ca un copil incapatanat, refuz aceste solutii chiar daca uneori ajung la aceeasi concluzie. (numa ca tre’ sa dau eu cu capu, na .. ). Nu zic ca e un lucru rau. E metoda care deocamdata ma duce inainte.🙂

Am multe ganduri si idei in minte care vreau (sau incep) sa le pun in aplicare, insa in perfectionismul meu caracteristic, le aman pe motivul imperfectiunii lor. Well, no more. 50% of something is better then 100% of nothing. Asa ca tintesc departe, tintesc sus, fac planuri si aplic ce planuiesc. Nimic deosebit pana aici. Partea ciudata (pentru mine) e ca am dorinta sincera de a esua. Stiu ca suna aiurea si nimeni nu isi doreste asta, but let me explain.😀 Avand o istorie bogata in a esua, mi s-au deschis foarte multe oportunitati de a invata si de a evolua prin aceste greseli. Ma ambitioneaza sa imi dovedesc ca se poate face respectivul lucru. Si ma tin de el pana il fac. (asta daca nu imi pierd interesul pe parcurs). Totusi, ma bucur de aceste greseli si de lectiile din spatele lor, pentru ca m-au adus aici. From here on now, i want to fail some more so i can learn some more. At some point, I’ll fail less and I’ll learn more. Asa ca voi trece la treaba. Fara idei fanteziste si idealiste ci concret.

Imi dau termen pana duminica seara sa imi fac categorii pe acest blog pentru principalele activitati de interes care le am in prim plan. Si, binenteles, sa si scriu in ele. Deocamdata in minte am urmatoarele: fotografia, alergatul, scrisul, (poate) machetismul si iesirile cu motorul. Sper ca in tranzitia de la ganduri spre monitor sa nu pierd multe informatii sau sa ma pierd in ele. Iar ca sfarsit de articol, si cred ca am s-o folosesc mai des la incheiere,

“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can’t achieve it.”

Lasă un răspuns

