Update 2.0

M-am amuzat copios de blogul meu recitind toate prostiile postate de-a lungul anilor (din 2007 pana in prezent) dar era timpul unei curatenii si reorganizari (as stated in the previous article). Asa ca din 250-ish de articole, 177 si-au gasit locul in cosul de gunoi. Am pastrat foarte putine din ele, doar ca reminder a ceea ce gandeam sau aveam ca interes in anii trecuti. Mi-am impartit totul in doar 4  categorii si vedem cum o sa mearga treaba.

Cu ocazia asta mi-am reamintit de ce tin blogul si facebook-ul. Motivul principal ar fi cel amintit mai sus iar motivul secundar, pentru ca le consider carti de vizita cu interesele, pasiunile si gandurile mele. Asta pentru cine ii interesat de cunoastere si socializare.

S-au schimbat unele lucruri in viata mea asa ca consider asta primul update major in ceea ce a fost si ceea ce va fi pe blog de acum incolo.

Lasă un răspuns

