Intrebari si realizari.

Cateodata ma intreb de ce nu mi-am dat seama de unele lucruri mai devreme ? De ce a durat atata timp ?  Sa fi fost acum momentul oportun sa se iveasca, sau intr-un final situatia repetata de „n” ori si-a atins abia acum scopul ? (acela de a.mi invata lectia). Either way, ma bucur ca imi dau seama de aceste lucururi si incet incet imi definitivez traiectoria in viata si o data cu ea personalitatea si caracterul. Aceste realizari par o adiere a libertatii si un zefir al optimismului si sperantei. E linistitor. E sfarsitul perfect al unui weekend zapacit de drame, interpretari gresite, erori in comunicare si lipsa de raspunsuri. Daca cu alte ocazii rezolvarea ar fi fost trasul sau bagatul de picioare, in ultima perioada acestea au fost inlocuite de rabdare, dispozitie de ascultare si intelegere. O imbunatatire necesara si binevenita. Asa ca astept provocariile noii saptamani cu mintea deschisa spre noi lectii. Bring it on !🙂

Lasă un răspuns

