Ganduri de sfarsit de an.

Imi amintesc ca anul trecut pe vremea asta am scris primul articol care sa.mi inglobeze gandurile sfarsitului de an. Anul 2013. Un an minunat. Am recitit acele randuri, m.am amuzat si m.am decis sa pastrez traditia. Poate chiar sa imbunatatesc lucrurile scrise in el. So, here it goes: gandurile la final de 2014. Brace yourself ca o sa fie un articol lung.😀

2014 a fost fara indoiala este cel mai bun an de pana acum. Stiu ca zic asta despre toti anii care trec, dar fiind perfectionist de felul meu, reusesc sa imi intrec de fiecare data asteptarile. Este anul in care am invatat cele mai multe lucruri despre mine, despre defectele minore si majore care le am, despre oamenii din jurul meu, despre preferintele lor si ale mele. Am descoperit locuri noi si oameni noi. Am continuat sa colorez cartea pasiunilor si ale hobby-urilor si am inceput noi carti care asteapta sa fie colorate.

Primul lucru care m-a schimbat si responsabilizat intr-un mod in care nu credeam ca e posibil a fost motorul. Tin minte ce mi-a zis Andrei in seara achizitionarii: „Dude, o sa te schimbe mult motorul. Ai sa vezi … „. Nu prea stiam ce inseamna si nu eram nici prea entuziasmat ca mi l-am luat. Eram cu gandul la intrebarile „cum, unde, cand, cum ?” in loc sa ma bucur de implinirea unui vis. Daca inainte credeam ca eram responsabil, mi-am dat seama ca nu destul. Daca credeam ca is sofer bunicel si pot citi destul de bine traficul, mi-am dat seama ca nu e chiar asa. Daca in masina te urci, ii dai cheie si pleci, pe motor cel mai neinsemnat lucru iti poate da batai de cap. De la sosete scurte si adidasi, sau cagula pusa aiurea, pana la abordarea unui viraj, trecerea peste o sina de tramvai, sau o manusa uda, totul se poate intoarce impotriva ta. Si am simtit asta pe propria piele. Dar am invatat, si invat, despre mine si despre motor. O data ce ai incalecat pe un motor toata viata ti se schimba. Depinde de tine daca in bine sau in rau.

Am intalnit oameni noi care vrand-nevrand m-au ajutat sa ma cunosc pe mine. Sa.mi dau seama ce imi doresc si ce nu imi doresc. De la mine si de la altii.

Lasă un răspuns

