book/week – update 5

Update Five (19 iulie) 

By this time I just finished reading Killing Pablo, and … my God !  What a great book. The way it’s written with all the behind-closed-doors-secrets and the life and actions of Pablo Escobar .. just left me speechless. Truly the most notorious and dangerous drug dealer in the history. Next up: Che Guevara and Latin America in the ’40s, ’50s and ’60s.

Update Four (30 aprilie) 

No new updates I just keep on reading. The four hour work week is truly an eye opener book, so i shall continue with the books recomanded there. List to be updated soon. 

Update Three. (25 ianuarie)

Gata cu Lemony Snicket si copiii din cartiile lui. Trecem la lucruri mai serioase: The Hobbit, Lord of the Rings, The Silmarillion si The Children of Hurin. Toate sunt scrise de JRR Tolkien si sunt doar o parte din univerul Middle Earth. Daca bine am citit mai sunt inca 13 carti pe langa cele mentionate si in masura in care le voi gasi, le voi citi pe toate. Daca nu, ma rezum la cele 6. Seria care tocmai am incheiat-o a fost destul de draguta, dar nu cred ca as mai reciti-o degraba. E ca un film pe care il vezi odata si iti cam ajunge.🙂 Mai multe info despre subiect in linkul de mai jos. Ziceam in update-ul anterior de comparatie intre cititul clasic si cel pe kindle. Personal, mi se pare mult mai friendly pe kindle, desi poate unii nu s-ar putea obisnui si trebuie sa simta hartia si greutatea unei carti. Pentru mine e mai usor sa ma arunc in orice pozitie pe pat sau pe scaun fara sa am stressul paginilor care stau sa cada inainte sau inapoi. Constructia tabletei permite sa citesti ore in sir fara sa iti oboseasca ochii sau sa te doara capul. Bateria am incarcat-o o singura data in 3 saptamani si asta pentru ca a venit aproape descarcata. Momentan is cam pe la 60-70% din ea in conditiile in care folosesc luminozitatea ei la intensitate mica-medie pentru cititul de dimineata/seara. Intr-adevar e o senzatie diferita sa tii o carte in mana dar cand vine vorba de utilitate, it does a better job. Si la urma urmei nu prea are importanta atata vreme cat citim. Informatia e aceeasi, depinde de fiecare ce interfata alege.😉

Update Two. (15 ianuarie)

Lucrurile merg mai bine decat ma asteptam si mi-am atins urmatorul milestone. Conteaza insa mai putin atata timp cat imi face placere sa citesc aventurile copiilor Baudelaier. Un pic SF pe alocuri, dar e ca un serial bun in care astepti urmatorul episod (aici carte) cu sufletul la gura. E frumos cum se contureaza povestea cu fiecare pagina si abia astept finalul ei. Impresii, pareri sau sugestii pana acum, si care probabil le voi avea si la sfarsit, cititi seria pentru ca merita. Daca va place stilul autorului, nu veti fi dezamagiti. Nu prea pot face comparatie cu alte carti citite, pentru ca are un stil unic, so give it a shot. Next update va fi la sfarsitul cartilor si ma gandeam sa.mi las scrisa parerea cu privire la cititul pe kindle vs. versiunea clasica.🙂

Update One. (10 ianuarie)

M-am decis sa incep cu colectia de 13 carti ale lui Daniel Handler (pen name: Lemony Snicket) pentru simplul fapt ca nu demult revazusem filmul. Nu credeam ca o sa ma prinda asa tare, astfel incat sa termin asa repede primele 4 parti.😀. De asemenea imi voi face ckeck-point.uri la un anumit numar de pagini. Primul este ( … a fost) cel de 500 de pagini. Next stop: 1000. Curiozitate: Numarul de pagini si titlurile care vor inchide anul. Marturisire: Cu rusine imi dau seama ca am depasit intr-o zi numarul de pagini citite intregul an trecut.


Yup, the title says it all. Mi-am propus sa nu las sa treaca vreo saptamana fara sa citesc o carte. Motivele sunt diverse si variate insa n-are nici o legatura cu rezolutii de an nou sau whatever.🙂 Cartiile care mi le-am propus sa le citesc sunt destul de mari si poate vor depasi cele 7 zile alocate, motiv pentru care am stabilit un target suplimentar (optional-obligatoriu) de minim 50 de carti pentru anul in curs. Voi pastra aici o lista cu aceste titluri si daca aveti vreo recomandare de carte, o voi lua in considerare.🙂

1 – 13. Lemony Snicket – A series of unfortunate events – 13 books – 3350 pagini. (http://en.wikipedia.org/wiki/A_Series_of_Unfortunate_Events)

14. J.R.R Tolkien – The Hobbit – completed – 317 pag.

15. Amy Poehler – Yes please ! – completed – 329 pag.

16. Timothy Ferriss – The four hour work week – 310 pag.

17. Carl Sagen – Cosmos – completed – 413 pag.

18. Don Gabor – How to start a conversation and make friends – 224 pag.

19. David J. Schwartz – The magic of thinking big – 320 pag.

20. Mark Bowden – Killing Pablo: The Hunt for the World’s Greatest Outlaw – 296 pag.

21. Stieg Larsson – The girl with the dragon tattoo – 672 pag.

22. Stieg Larsson – The girl who played with fire – 752 pag.

23. Stieg Larsson – The girl who kicked the hornet’s nest – 832 pag.

24. Scott Berkun – Mindfire – Big ideas for curious minds – 196 pag.

25. David Lagercrantz – The Girl in the Spider’s Web – 544 pag

26. Richard Koch – The 80/20 principle – 288 pag.

 

Susan Cain – Quiet ! The power of introverts […] – 368 pag. – started.

John Lee Anderson – Che Guevara –  A revolutionary life – 814 pag. – started

Total pagini citite: 8843.

One thought on “book/week – update 5

Lasă un răspuns

