life update 2.0

Unul dintre cele mai grele lucruri la un articol mi se pare alegerea titlului. Trebuie sa indeplineasca atat de mult conditii incat niciodata nu cred ca am ales unul pe masura articolului scris. A doua chestie de care ma lovesc e editarea si re-editarea unei propozitii. In doar 3 randuri am schimbat 5 formulari si sters cel putin 4 idei. Writing is not easy. At least not for me. But it’s worth it when all is said (write) and done.

Vreau sa scriu despre faptul ca sunt fericit si cateva din lucrurile care m-au adus aici. Da, intr-adevar, exista lucruri care pot fi mult imbunatatite si suficiente aspecte care ar necesita o schimbare. Dar, vorba aia, suntem suma calitatilor si a defectelor. Poate mai multe defecte decat calitati in cazul meu, dar un lucru bun care mi l-am observat e atitudinea, un lucru care compenseaza enorm cand pui toate aceste lucruri in balanta. O atitudine potrivita m-a ajutat sa privesc solutia nu problema, Bad shit happens, it’s an imperfect world, but it’s the only one we’ve got. Putem controla foarte putine lucruri. Dar putem controla cum sa reactionam la ce ni se intampla. Life changing decision – cand am invatat lucrul asta. Toate situatiile primeau o noua perspectiva si un nou punct de vedere.

Alte doua idei care m-au adus aici sunt urmatoarele: Unu: Oamenii vor uita ce ai zis si ce-ai facut, dar nu voi uita cum i-ai facut sa se simta. Lasand modestia la o parte, sunt convins ca at some point in time, I did make somebody feel good. La urma urmei, we all did. You can see the soul smiling in the eyes of the people you’ve helped. It’s a nice feeling to have and to live. Doi: Life is not about finding yourself, is about creating yourself. Am petrecut destul de mult timp intrebandu-ma la ce sunt bun ? Care activitati le-as putea face cu succes ? Dar pana nu am pus mana sa incerc, nu stiam daca e pentru mine sau daca mi se potriveste. Intrasem intr-o oarecare rutina distructiva emotional si psihic inainte sa ajung aici. Stiam ca era necesara o schimbare dar nu stiam ce anume si in ce conditii. Aici a intervenit Clujul si inainte de Cluj, o mana de persoane minunate care mi-au oferit perspectiva asta (plus cea a atitudinii). Lucrurile au inceput sa se aseze, persoane, activitati si hobby-uri au inceput sa apara. Toate contribuind la persoana care am ajuns astazi.

Am incetat sa mai controlez unele lucruri. It.s out of my hand. I am who I am. I act. People react. I can only hope for the best outcome. If not ? Well, it.s not meant to be. It’s not always a reflection on me. Each of us have their fears and demons. Some share them easier then others. It’s ok this way. Note to self: Whenever you catch yourself doing it, remember that life is meant to be lived not planned to the last detail.

Live in the moment. „Fii prezent la ce se intampla in viata ta” – imi spunea cineva. Cata dreptate avea si cat de putin am realizat asta atunci. Daca faci x lucru, fii concentrat pe acel x lucru. Nu te gandi la activitatiile y, z care urmeaza. For me, again, it helps. In asociere cu o planificare concreta a activitatiilor iti da sentimentul ca esti in control asupra vietii tale. Ca ai o directie. Certitudine mai repede decat sentiment. Un alt text interesant care il aplicam dinainte sa.l descopar: „People wait all week for Friday, all year for summer and all life for happyness”. Your life is now. Don’t wait. Live ! (kind of badass moto; reminder sa.l trec si la sfarsitul articolului)

Do I wish I’d have more certainties is my life ? Yes and no. Ar fi dragut sa avem certitudinea ca un cuplu va rezista peste zeci de ani, ca un grup de prieteni va ramane neschimbat si la batranete, ca vom avea un loc de munca asigurat, mancare si acoperis deasupra capului. Dar nu le avem. Nu toate de fapt. Putem controla mai mult lucrurile care tin direct de noi si care sunt o urmare a dezvoltarii noastre personale si profesionale: loc de munca, casa, masina, etc. Nu putem controla aproape nimic cand vine vorba o a doua persoana si de un viitor in doi. Free will and stuff, eh ? But the good news is that here, feelings come into play. And if done (and felt) in the right way, there is a happily ever after. … Do I have any regrets ? Few to none. I only wished I’d started with this attitude a little earlier. Who knows how my life would.ve turned up ? Poate era un lucru bun, poate nu. Nu tare il pot incadra la regret. Curiozitate mai degraba.

„People wait all week for Friday, all year for summer and all life for happyness”.

Your life is now. Don’t wait. Live !🙂

Lasă un răspuns

