„There’s never been a better reason to rise up and ride.”

Incep prin a mentiona doua lucruri.

1. Desi e al 2-lea sezon cu draguta mea viespe, eu tot ma consider incepator.

2. Incerc sa fiu responsabil si sa nu ma avant cu motoare pe care nu le pot stapani.

However … asta’seara am inselat-o a doua oara. Daca prima data a fost o sportiva portocalie, de data asta a fost o necarenata visinie pe numele ei Yamaha. Daca intre ultimele 2 nu exista termen de comparatie, intre Hornet si MT-07, lucrurile stau putin altfel. Nu ma leg de detaliile tehnice, sunt insirate toate de n ori pe n site-uri. Dar sentimentul celor 15 ani de inovatie si perseverenta tehnologica isi cam spun cuvantul.

Dar sa incepem frumos in ordine cronologica. Ora 18.45ish plecat de acasa spre zona de testare. Ajuns acolo, constatat situatia, inscris si asteptat. Si asteptat. Si asteptat. Se facuse ora noua iar eu inca asteptam. Oboseala unei zile lungi cu vesti proaste compensa cu o asteptare prelungita aproape determindu-ma sa renunt. Dar in ideea „when was the last time you did something for the first time ?” am continuat sa urmaresc lista pana numarul meu de ordine a fost strigat. Am fost penultimul dar macar am gustat experienta unui test drive. Formele si constructia motocicletei fac ca acest motor sa arate bine din toate unghiurile. Apropiindu-ma de ea entuziasmul incepea sa puna stapanire pe mine la gandul ocaziei care mi se asternea: o tura de oras cu un motor de ultima generatie. (again, bucurii inocente de incepator🙂 ). In momentul in care m-am urcat pe ea, instant am simtit-o cat e de usoara. Parea cel putin de 2 ori mai usoara ca a mea. Manevrabilitatea ei ma facut sa cred ca imi citea gandurile si stia pe unde vreau sa merg. Demarajul – absolut senzational. (Nu sunt mare fan al display-ului digital insa dar conta mai putin acest aspect). 0-40-60-80-110 si deja eram la semafor, inapoi la 0. Dupa intersectie, tras frumos pe dreapta, inspirat aer in piept si constientizat momentul. Una bucata imortalizare a serii si continuat traseul. Tot drumul ne-am jucat printre masini, cand 1-a cand a 2-a. O placere nebuna pe turatii inalte. Pana sa ma dezmeticesc, am ajuns inapoi in parcare cu un zambet tampit sub casca. Abia dupa ce mi-am luat ramas bun si am salutat echipa de acolo, mi-am dat seama de minunata experienta avuta. And the best part ? It was another moto-emotion with my best friend !🙂

Concluzia. Pitica asta visinie e usoara si agila, sprintena si provocatoare. E ca o adolescenta de 19 ani care te impinge spre distractii cand tu stii ca a doua zi te duci la lucru. Si pentru asta tot ii accepti invitatia la distractie. Hornetica e mai sobra, se simte bine la intervale medii da’ te si duce-n ture daca-i ceri. Nu te dezamageste si stii ca e acolo langa tine for the long run. A wife and mistress kind of game.

It was a nice get-away and guilt-free cheating evening.

Next stop: the cafe-racer dream.

 

Photo 17-09-15 21 08 33

Lasă un răspuns

