random news and a curiosity.

Asta-seara wordpress-ul totally made my evening. Primesc o notificare cum ca „Your blog, reder_marius, appears to be getting more traffic than usual! 30 hourly views – 0 hourly views on average”. :)) … Ei o numesc „a spike in my stats”. Acum, motivul pentru care rad e ca in sinea mea le-am raspuns: „don’t worry, it won’t happen again.It’s a one time thing.”😀

stats Cred ca the busiest day a fost cu 101 views. Irelevant. Dar amuzant.🙂

However, graficul cica mi-a dat de gandit. Nu pentru ca tine eu sus si tare sa am mii de vizitatori in fiecare zi ci pentru ca perfectionist si competitiv de felul meu, vreau sa.mi demostrez chestii. Utile, inutile, you know, childish challenges. Is foarte constient ce presupune un blog cu o gramada de lume activa pe el. To be honest, nici nu stiu daca imi doresc asa ceva. I just write when I feel and how I feel.

Dar exista curiozitatea: daca as fi activ cu articole si lucruri interesante (+ SEO, sharing, promoting and serious involvement) oare la ce numere as ajunge intr-o perioada data de timp ? Momentan e o curiozitate care sta pe linia dintre zona de comfort si decizia de implicare. De a scrie mai mult mi-am propus cu fiecare articol. Cred ca lipseste motivatia pentru ca inspiratia e intotdeauna prezenta.

Si in alta ordine de idei, acuma ca e iarasi sfarsit de an, voi mai coace niste ganduri cu care sa.mi inchei 2015-ele. Trag linie, adun, scad, impart si compar cu ce-am scris anul trecut. Overall it was an amazing year ! And I have pictures and memories to prove it !

you’ll see…

 

Lasă un răspuns

