Book/week 2015 – Final Update

Sfarsitul de an aduce si sfarsitul proiectului inceput in Ianuarie, pe numele lui, o carte pe saptamana. Stiu si stiam ca e un task herculean dar even so, I wanted to do my best and see where I land. Numarul final la care am ajuns e de 26 de carti. (8843 pagini). In medie cam 340 pag/carte.

Mult, putin, fiecare judeca dupa standardele lui. Dupa standardul care mi l-am pus eu, am facut jumatate🙂  Again, is not a good or a bad thing. Fata de anul trecut de exemplu cred ca am citit cu 8500 de pagini mai mult😀 But at least it got me going. Doua saptamani pe o carte mi-e modul comfortabil in care pot citi fara sa ma simt presat ca trebui sa o termin in x zile.

Sunt o gramada de idei pe net de ce sa citesti o carte pe saptamana e un lucru foarte bun. Eu l-am luat ca o provocare sa vad daca’s in stare sa am un commitment pe un asa termen lung. Si avand in vedere toate celelate activitati care le-am avut, I.m pretty happy with myself. Am invatat lucruri noi, idei noi, alte metode a gandi si de a pune lucrurile in perspectiva, mi-am dezvoltat imaginatia (it.s even more sick and twisted now😛 ) si cel mai important as spune: a habit of completion through consistent commitment. (imi place cum suna in engleza). Da, sentimentu de a termina lucrurile incepute e unul minunat. Cu cat is mai mari si mai diferite, cu atata ma simt mai bine.

Pentru anul viitor, o sa continui aceasta activitate. Poate ar trebui sa citesc si in romana nu doar in engleza, dar at this point citesc tot ce mi la indemana. Am avut niste recomandari faine de carte, pentru asta, thank you guys !

Recomand activitatea asta. Nu neaparat carte/saptamana, dar activitatea unui lucru constant pe termen lung. Un lucru din afara zonei de comfort.

Mai jos, e si articolul original, cu titlurile cartilor si cateva ganduri pe masura ce terminam de citit cate ceva.

https://redermarius.wordpress.com/2015/01/09/bookweek/

 

5 thoughts on “Book/week 2015 – Final Update

  1. Cu adevărat herculean. Mi-a fost mereu teamă să mă înham la astfel de angajamente, în principiu deoarece am citit mereu ca apucata. Mai exact, devoram cărți întregi în intervale scurte de timp, iar apoi nu citeam cu lunile.
    Mi-am ,,dresat” puțin apucăturile de când am început să ascult cărți. Audiobooks are awesome!! Pe lângă faptul că mi-am dezvoltat puțin inteligența auditivă (eu care am nevoie să VĂD informația scrisă pentru a o înțelege cu adevărat) și mi-am îmbunătățit considerabil timpul petrecut pe autobuz, pe stradă, orice timp mort, mi-au cultivat și rutina și nevoia unei hrane zilnice (cu povești, cu informații).

    Poate acum m-aș încumeta la un task din ăsta herculean, dar cumva și eu știu că o carte la două săptămâni e un ritm mai firesc și pentru mine :))
    Pff, decisions, decisions :))

  2. Inceputul e cel mai greu. Bine, si consistenta de a citi.😀 .. dar cum ziceai, devine o rutina. Pe mine de ex. nu m-au prins audiobook-urile. Nu ma pot concentra deloc la ele. Si apropo de task herculean, m-am apucat acum de seria Game of Thrones de citit. Aprox. 4300 de pagini in 5 carti daca nu ma insel. Si vreau la sf. iernii sa fiu gata cu ele.😀
    E fain sa iti „dresezi” apucaturi. Iti da un control mai bun asupra propriei persoane🙂

  3. Spor să ai cu Game of Thrones, eu am am citit doar primele patru, dar au mers neașteptat de repede. Dacă te prinde stilul și povestea, le mănânci pe pâine hihi🙂

Lasă un răspuns

