Ganduri de 2015.

Nu stiu de ce aveam impresia ca gandurile de pe 2014 erau asternute frumos si asteptau sa fie analizate si recitite. Ei bine, nu. Ele erau de fapt intr-o schita, inceputa frumos, dar neterminata. Si mi-ar fi placut enorm, in primul rand sa imi termin toate ideile si in al doilea rand sa le recitesc acum.

A ramas doar articolul din 2013 insa cu ochii de anul asta mi se pare cam irelevant. Dragut, dar simplist si pueril. Usor defensiv pe alocuri, sincer in totalitate si un optimism oarecum nejustificat pentru concluzie. Pentru 2014 raman doar cu ce am inceput a scrie si regretul ca nu am terminat.

Anul 2015.

Vroiam sa il impart in doua categorii: planul personal si planul profesional. Dar mi-am dat seama ca profesional nu s-a schimbat aproape nimic,  ceea ce ii o problema, dar nu e scopul articolului. Personal am continuat sa invat lucruri noi despre mine, sa.mi descopar calitati si defecte si sa.mi imping limitele zonei de comfort. Am avut si oameni care sa ma ajute sau incurce in acest proces, si pentru asta sunt recunoscator. O parte din aceasta evolutie personala a reprezentat-o si treaba cu cititul. (detalii aici). O alta parte a fost reactia la evenimente neasteptate sau spontane. Am putut analiza ulterior aceste situatii si sa imi dau seama ce sa fi trebuit sa fac pentru a nu regreta. N-am pastrat un jurnal despre aceste eventuri dar intr-o analiza usoara de seara privesti ziua cu alti ochi.

Poate cea mai mare influenta asupra mea au fost excursiile care le-am facut anul asta. De la Londra, oras care mi-a intors gandirea upside down si m-a lasat o luna de zile in soc, pana la Grosslockner, punctul de observatie din Alpi care mi-a pus lucrurile in cea mai frumoasa perspectiva, am avut un rolercoaster de trairi si ganduri care m-au schimbat fenomenal de mult. Avantajele unei excursii pe meleaguri straine le stie toata lumea, n-o sa ma apuc sa le scriu, dar if you have a chance to go out there and see the world, do it. Do it now !! Desi stiam, mi-am dat inca o data seama de afirmatia: 50% of something is better than 100% of nothing. Nu iti trebuie un plan perfect pentru a face lucrurile. You just need to get started, details will come in place later. Cheltuieli mari sau mici, ii o experienta care n-are cum sa nu te schimbe.

Stats to remember. Cluj – Londra – Cluj – 3500km cu avionul. 114km mers pe jos in 5 zile. (info de pe aplicatie Iphone). Obiective turistice vazute: Greenwich, London Business Center, Tower of London, Tower Bride, Millenium Bridge, Waterloo Bridge, Sky Garden, St. Paul Cathedral, Parliament, 10 Downing Street, Churchill War Rooms, Trafalgar Square, Piccadilly Circus, a lot of Museums, Hyde Park, Buckingham Palace and many more.

Apoi a fost excursia mare din Aug-Sept. 3500 km cu masina intr-un traseu de 5 tari: Ungaria, Austria, Italia, San Marino si Slovenia. Locuri prin care am trecut: Budapesta, Viena, Salzburg, Grosslockner, Zel am See, Padova, Venetia, Modena, Bologna, Rimini, San Marino, Bled si Bohinj. Detalii am scris intr-un articol mai vechi.

Ultima a fost un weekend getaway cu 2 zile in Franta si 1 in Elvetia. Give or take, 2500km cu avionul si 54 pe jos. (Mulhouse, Colmar si Basel ca orase). Am fost lenes cu pozele, dar o sa apara si alea.

Toate 3 excursii au venit cu doza lor de relaxare si distractie and by God, it was priceless !  Le-am scris pentru ca vreau sa stiu de unde imi incep anul 2016. Vreau mai mult si mai bine. De ce ? Pentru ca se poate. Pentru ca e o placere si te pune in situatii in care n-ai mai fost si ai de invatat. Ca tot vorbim de 2016 si an nou, pe acest drum plec cu urmatoarele idei:

  • Focus on what’s in front of you. The past in the past. You can’t change it. You learn from it but don’t dwell in it. Next best thing is around the corner. You.ll miss it if you look behind.
  • Focus on solutions not on the problems. A problem is no longer a problem if it has been identified. It.s just a situation that expects a solution.
  • Less scenarios. Ask the question. Get uncomfortable and go make mistakes. Fail, pick yourself up and fail again.
  • Read. At least 2 books per month. Take care of your mind.
  • Be proud of yourself and don.t compare to other people. You is you. You is special ! … and don.t sell yourself short. You are worth it. Just like L’oreal.
  • Think about the way you like to be and what you like to do. Have the best energy, the widest curiosity and the most sincere interest.
  • Plan, travel and explore. Every opportunity you get.
  • Ride, write and photograph.

Mai am cateva idei care’s mai personale and for now, I’ll keep them in a safe place of my mind. Unele sunt general valabile, but we all tend to miss the obvious ones sometimes. I know I do.

P.s. Autorul articolului se afla intr-o avansata stare de raceala cu 2-3 ore dormite pe noapte in ultimele 4 nopti iar o parte din motive sunt necunoscute inca. Va rog fiti ingaduitori si intelegatori cu eventualele greseli de ortografie, gramatica sau lipsa de coerenta. Daca aveti nelamuriri, cu siguranta dl. Marius va poate ajuta.🙂

Sa aveti parte de un sfarsit de an placut, cu sarbatori fericite alaturi de cei mai dragi oameni voua, si pana in 2016, au revoir !

2 thoughts on “Ganduri de 2015.

  1. E mereu amuzant când citești ce scria vechiul tu🙂 Când conștientizezi că tu, cel care citești acum, ești altă persoană. Iar dacă ți se pare pueril cel de anul trecut, de ieri, de luna trecută, e de bine, zic eu. Te-ai dezvoltat și ai devenit altcineva😛

    E grozav că ai reușit să călătorești și să descoperi o părticică din lumea asta în care trăim. Mi se pare uneori că ăsta e și sensul nostru pe-aici, să explorăm, să aflăm, să descoperim, să chiar trăim. Deci: bravoooo ție🙂
    Înțeleg mai bine de unde a venit și întrebarea despre excursii acum (Iulia aici)😛

    Fă-te bine și încă un strop de 2015 frumos!🙂

  2. Uh, draguta esti Iulia ! Mersi mult !
    Sa vezi la sfarsit de 2016 ce o sa mai rad de Marius al anului 2015. Deja incep sa zambesc :))

Lasă un răspuns

