The German experience ( I )

So … the German experience.

Desi aveam tendinta de a scrie despre fiecare excursie pe care o fac, intr-un final, amanarea si lenea au facut ca zilele sa treaca si cuvintele sa ramana nescrise. Once again, ma decid sa scriu, pastrand vie curiozitatea perioadei de timp cat acest lucru va fi valabil. Nevertheless, let’s begin…

Perioada dinaintea plecarii a fost una nelinistita in care nu aveam calmul si entuziasmul unei experiente care urma sa se intample. Eram prins cu gandul si energia in acel prezent, la persoanele si activitatile de atunci. Drept urmare bagajul fost inceput sa prinda contur in dupamasa zilei de joi si sa fie cu fermoarul tras abia cu o ora inainte de plecare. Adica vineri la ora 11. ( … si tin sa mentionez faptul ca pana acum un singur lucru as fi vrut sa.l pun si am uitat)

Cred ca asta e momentul sa spun ca aceasta excursie are oficial denumirea de delegatie. E vacanta doar in mintea mea pentru ca urma un weekend in Munich, o sedere prelungita in Ansbach, inca un weekend in Stuttgart si cateva zile in Ditzingen. Ocazie de vizitat si facut poze. Ergo, excursie.😀

Primul fun fact din excursie a fost ca in timp ce asteptam sa ne imbarcam spre Munich, la poarta alaturata se facea imbarcarea pentru Roma. Zambeam gandindu-ma ca in putina vreme voi bifa si aceasta destinatie. Apoi mi-am adus aminte de faptul ca voi zbura din Mures, which is actually a first. Din toate zborurile mele de pana acum, (11 la numar) acesta va fi primul pe care il voi face din orasul natal.

Alt lucru fun a fost ca Air Dolomiti e a 3-a companie aeriana cu care zbor. Imi place ca unele aspecte ale excursilor sa fie diferite iar altele sa nu se schimbe. Experienta lor de zbor am comparat-o cu cea din delegatia in Norvegia, dar din pacate n-am ramas la fel de impresionat. In schimb acest zbor mi-a permis sa imbin imaginatia cu realitatea facand astfel ca cele 2 ore de zbor sa.mi para 20 de minute. Eram absorbit de tehnologie si toate datele tehnice care se intamplau la fiecare secunda: 2180m altitudine, 770km/h, -44 grade … Toata aceasta logica pe care incercam s-o inteleg se pierdea in doua elemente: cerul si norii. Mi-era departe mintea cochetand cu scenarii abstracte.

Coborarea a fost de asemenea o parte care m-a impresionat. Patura de nori era intrerupta de peisaje pamantene care variau de la rauri, lacuri si campii, la dealuri si munti acoperiti cu zapada. Senin intr-o parte, innorat in alta, o perspectiva indecisa. Pe masura ce ma apropiam de aeroport incepeau sa imi revina gandurile de „what’s next ?” Eram a doua oara in acest aeroport astfel ca am reusit sa observ alte locuri care sa alcatuiasca acest ansamblu. Ma indreptam timid si umil spre punctul de car rental cu gandul la alte lucruri care urmeaza sa le fac pentru prima data.

One thought on “The German experience ( I )

  1. Îmi place tare mult senzația aia de anticipație a unui lucru pe care știi sigur că-l faci pentru prima dată în viață!😀
    Good for you că vezi delegațiile ca pe excursii, până la urmă noi suntem singurii care putem oferi o explicație experiențelor pe care le trăim. Și cred că-i tare important ce decidem să fie fiecare nouă experiență. Un fel de mindset care influențează experiența propriu-zisă.

    Și da… Și eu am rămas în urmă cu multe excursii… Au rămas unele nescrise și de mai bine de un an. Totuși, e minunat când te decizi să le pui în cuvinte, iei fotografiile de atunci și totul ți se reactivează în creieraș. De-asta merită iubite fotografiile!😀 :))

Lasă un răspuns

